2010年1月21日星期四

I HAVE NOTHING



I have nothing 我一無所有
Share my life, take me for what i am
完成我,分享我的存活
Cause i'll never change all my colours for you
因為我從不改變對你的顏色
Take my love, i'll never ask for too much
我不求多,請帶我的愛遠走
Just all that you are and everything that you do
只因那一切是你,和你的所有
I don't really need to look very much further
我真的不需要,看到太多
I don't want to have to go where you don't follow
我哪也不想去,若你沒跟著
I won't hold it back again, this passion inside
我不願回到原點,熱情仍舊
Can't run from myself
已無法再往前
There's nowhere to hide
我無處可躲
(your love i'll remember forever)
你的愛,我永遠記得
Don't make me close one more door
別再叫我關上,任何一道鎖
I don't wanna hurt anymore
我不想受傷更多
Stay in my arms if you dare
求你挽住我的手
Or must i imagine you there
或者我得幻想你那麼做
Don't walk away from me...
求你別遠走…
I have nothing, nothing, nothing
我已一無所有,一無所有
If i don't have you, you, you, you.
如果你離開我
You see through, right to the heart of me
你的眼,用力刺穿我的胸口
You break down my walls with the strength of you love
你的愛,狠狠擊碎我的保護膜
I never knew
我從不知道
Love like I known it's with you
你的愛是不是
Will the memories survive?
還有記憶殘留?
One I can hold on to
我唯一能緊握…



有空去听听吧。。
歌词写得很感动。。。
***********************************************************************
早上鸿祥突然跟我说:

“找男朋友或女朋友要找不是很帅或很美的。”
“因为...他们没有这么花心。”




现在,我对你的感觉就只有两种。
"我狠你!!"
"我讨厌你!!!"
你知道吗??
 在我才放入更多的真感情时,
我们就分手了。。
还有不到一个月就情人节了,
也就是你的生日。
不能跟你一起庆祝了~
是种遗憾吗??! 
你现在对我来说就像一个陌生人...



一个最熟悉的陌生人...


一个有着同样回忆的陌生人...



昨天你线给我的东西,

真的很伤~

真的

真的




心里充满了委屈,
大放假的时候,
是我没有约你出去玩吗??!!
是我没有sms你吗??!! 
不是对吧????????????!!!!!!!!!!!!
这些我都有做到啊~
 结果呢。。。
是谁跟我说,他不能出的!!



听着歌,
想着我们之间的回忆,
你对我说过的话,
你的承诺...

眼眶里的泪仿佛就要流出来的。
可是...
我说过:我不会为你而流泪的。。
因为。不值得。



你认为我没有你就不能活了吗??
哈哈
你错了~~
还叫我不要去跳楼哦。。。
不要傻啦~
我知道你在关心我。
可是现在不再需要你的关心了....
都分了,
因为我真的爱过你。。。
还能做什么好朋友??!
不过还是要谢谢你,
你做到了唯一一个承诺。








再给我点时间,
我暂时都还不相信爱情这个东西...
还有谢谢你,
昨天陪我^^




 ######################################################
I WILL ALWAYS LOVE YOU 



If I should stay.如果我留下来。 
I would only be in Ur way.我会成为你的羁绊。 
So I'll go.所以我离去。 
But I know.但我知道。 
I'll think of U every step of the way.我每迈出的一步都会想着你。 
And I will always love U ! 于是我将永远爱你! 
I will always love U ! 我将永远爱你! 
U,my darling U ! 你,我亲爱的宝贝! 
Bitter sweet memories.苦涩而甜蜜的回忆。 
That is all I'm taking with me.是我带走的唯一东西。 
So goodbye,please don't cry.再见吧,请不要哭泣。 
We both know I'm not what U need.我们彼此都知道我不是你所需。 
And I will always love U ! 于是我将永远爱你! 
I will always love U ! 我将永远爱你!
I hope life treats U kind.我希望生活能善待你。 
And I hope U have all U dreamed off.希望你好梦成真。 
And I wish 2 U joy & happiness.祝愿你美满幸福。 
But above all this I wish 2 U love.更要祝福你找到真爱。 
And I will always love U ! 于是我将永远爱你! 
I will always love U ! 我将永远爱你! 
I will always love U ! 我将永远爱你! 
I will always love U ! 我将永远爱你! 
I will always love U ! 我将永远爱你! 
I will always love U ! 我将永远爱你! 
Daring I love U ! 亲爱的,我爱你! 
Always love U ! 永远爱你 


这首也不错~~
音乐比较温柔~

没有评论: